بانک همیشه سبز

مردمم را دوست دارم با شادیشان شادم و با غمشان غمگین میخواهم برایشان بال باشم خداوندا یاریم کن .

بانک همیشه سبز

مردمم را دوست دارم با شادیشان شادم و با غمشان غمگین میخواهم برایشان بال باشم خداوندا یاریم کن .

گزارش گردهمایی یک روزه بیمه محصولات کشاورزی کهگیلویه و بویراحمد

در آستانه سال زراعی 88-87 و به منظور ایجاد وفاق و همدلی و همفکری بین همکاران بانک و سایر ارگانها و سازمانهای ذیربط و به منظور یافتن  راهکارهای مناسب تحقق مطلوب پوشش بیمه ای ، گردهمایی یک روزه ای روز چهارشنبه مورخ 22/8/87  در سالن اجتماعات بانک کشاورزی استان برگزار گردید . دراین جلسه که مهندس خمسه عضو هیأت مدیره و کارشناسان ستاد مرکزی صندوق بیمه از حوزه های باغبانی ، زراعت و دام وطیورو مهندس خادم الحسینی مدیرستادی شعب بانک در استان ، مدیر گروه خدمات بیمه ای استان و مدیران سازمانها و دستگاههای متولی بخش کشاورزی استان کهگیلویه و بویراحمد حضور داشتند به بحث و تبادل نظر و بررسی رهکارهای مناسب تحقق مطلوب پوشش بیمه پرداختند . نشست مزبور با تلاوت آیات قرآن کریم آغاز و در ادامه مهندس خادم الحسینی مدیر ستادی بانک کشاورزی ضمن خیر مقدم به حاضرین به بیان ارائه گزارش عملکرد و جایگاه بیمه محصولات کشاورزی در استان پرداخت و بیمه را بعنوان   پیش شرط توسعه بخش کشاورزی ضروری دانست و به لزوم تقویت صنعت بیمه کشاورزی تأکید کرد و اعلام نمود در سال زراعی گذشته 44 میلیارد ریال به بیمه گذاران غرامت پرداخت شده است .

در ادامه مهندس گرجی پور ریاست سازمان جهادکشاورزی استان عنوان نمود به منظور حرکت به سمت اصولی بیمه باید در وهله اول خودمان اعتقاد و باور قبلی داشته باشیم و هر جا که اعتقاد سازمانی است موفقیت هم است و خودباوری و اعتقاد دینی پویای را به همراه خواهد داشت وی فرهنگ سازی و اعتماد سازی را از مهمترین حرکت به سمت توسعه بیمه کشاورزی در استان بر شمرد و بر لزوم ترویج و اطلاع رسانی و آگاهی دادن به کشاورزان تأکید نمود .

در ادامه مهندس خمسه عضوهیأت مدیره صندوق بیمه د رخصوص مبانی بیمه و نقش و جایگاه بیمه کشاورزی بعنوان یک ابزار  منحصر به فرد در جهت حمایت اصولی و ضابطه مند از بخش کشاورزی با اهداف عالی مدیریت ریسک مطالبی عنوان نمود . وی هدفمند کردن یارانه های دولت درتعرفه های بیمه کشاورزی توجه ویژه به گروههای مختلف بهره برداران خصوصاً در مناطق محروم توسعه بیمه از طریق معرفی محصولات و روشهای جدید و بیمه فراگیر ، بیمه عوامل تولید و بیمه درآمد و سازماندهی شرکت های خدمات بیمه ای را از جمله اهداف و سیاست هایی کلی برنامه بیمه محصولات کشاورزی درسال زراعی 88-87 برشمرد .

در ادامه پانل پرسش و پاسخ با حضور عضو هیأت مدیره و کارشناسان ستاد مرکزی و مدیر گروه خدمات بیمه ای تشکیل و به سئوالات حاضرین و مشکلات مطروحه پاسخ لازم ارائه گردید .

گردهمایی رأس ساعت 14 باذکر صلوات خاتمه یافت .

گزارش گردهمائی کارشناشان و روسای اعتبارات شعب استان

نشست یکروزه رؤسای اعتبارات ، کارشناسان و ارزیابان شعب کهگیلویه  و بویراحمد

به منظور تشریک مساعی کلیه کارکنان علی الخصوص رده های شغلی اعتباری درامرمهم وصول مطالبات و تجهیز منابع بعنوان دو شاخصه اصلی فعالیت بانک در شرائط فعلی و هم چنین مروری بر عملکرد این گروه از کارکنان برای بهبود کیفیت خدمت رسانی و اهمیت به نقش بانک در راه اندازی طرحهای کشاورزی و رسیدگی به وضعیت طرحهایی که به نوعی راکد و یا در حال مشارکت طولانی مدت قرار گرفته اند روز سه شنبه 21/8/87 گردهمایی یکروزه ای در محل سالن اجتماعات مدیریت استان کهگیلویه و بویراحمد با حضور مدیر ، معاونین و کارشناسان حوزه های مربوطه و تعداد 30 نفر از پرسنل شعب برگزار گردید در این گردهمائی پس از تلاوت آیاتی از کلام اله مجید و پخش سرود جمهوری اسلامی ایران مهندس خادم الحسینی ضمن خوش آمد گوئی به حاضرین در جلسه در خصوص استراتژی بانک کشاورزی در شرائط کنونی و اهمیت توجه بیشتر به وصول مطالبات و تجهیز منابع ونقش مؤثر هر فرد در تغییر شرائط و استفاده از ابزار و امکانات موجود برای طی مسیر تکاملی و حمایت و پشتیبانی کارشناسان شعب با توجه به تحصیل علم و مدیریت مبنتی بر آموزه های علمی و فن آوری اطلاعات مطالبی عنوان کردند ایشان در قسمتی از سخنان خود جایگاه و محبوبیت پرسنل اعتباری شعب در قلوب مشتریان دارای طرحهای اساسی در بانک را بعنوان فرصتی طلائی برای مذاکره ایشان با مجریان اینگونه طرحها عنوان کرده و خواستار حضور جدی این بخش از کارکنان در امر تجهیز منابع شدند . وی ضمن دعوت از همکاران برای اثر گذاری در تحقق برنامه های کاری هر واحد شرایط یک بنگاه اقتصادی را توجه به بحث مهم سود و زیان و طراحی برنامه هایی در جهت خدمت رسانی بمردم و علی الخصوص بخش محوری کشاورزی کشور خوانده و با طرح فضای اقتصادی جهانی و کشور در حال حاضر ضرورت حضور مؤثر همه طبقات شغلی را در مسیر تکاملی بانک عنوان کرده و خواستار توجه جدی به فعال کردن طرحهای راکد و تعیین وضعیت مشارکت های بلاتکلیف شد ند . پس از آن مهندس محمدحسینی معاونت اعتباری و وصول نیز ضمن بررسی آمار عملکرد شعب در زمینه حوزه اعتبارات و اهمیت وصول مطالبات و تجهیز منابع سخنانی ایراد کرد . در ادامه جلسه آقای پازکی از کارشناسان اداره کل بازرسی و حسابرسی که در مأموریت کاری استان حضور داشتند مواردی از معایب کار در گروههای اعتباری را برشمرده و خواستار تلاش با انگیزه کارکنان شدند .

آقای علی فتح برداشت کارشناس مسئول گروه بازرسی و حسابرسی در خصوص حوزه نظارت مطالبی را ایراد کردند و در پایان پانل پرسش و پاسخ با حضور معاونین مدیریت و رئیس گروه بازرسی و حسابرسی تشکیل وکارشناسان و ارزیابان و رؤسای اعتباری مطالب مورد نظر خود را عنوان و پاسخ های لازم را دریافت کردند .

انتشار اخبار در رسانه ها

مدیرعامل بانک کشاورزی کهگیلویه وبویراحمد :
93 درصد از محصولات باغی این استان تحت پوشش بیمه می باشند

خبرگزاری دانشجویان ایران - یاسوج
93 درصد از محصولات باغی این استان تحت پوشش بیمه می باشند

مدیر عامل بانک کشاورزی کهگیلویه وبویراحمد گفت : هم اکنون بالغ بر 50 هزار نفر از جمعیت این استان از مزایای صندوق بیمه کشاورزی استفاده می کنند و 93 درصد محصولات باغی ، 27 درصد محصولات زراعی ،51 درصد مرتع ،97 درصد شیلات و مجموعا 81 درصد تحت پوشش بیمه کشاورزی هستند .
به گزارش خبرنگار خبرگزاری دانشجویان ایران (ایسنا) منطقه کهگیلویه و بویراحمد غدیر خادم الحسینی که در نشست هماهنگی امور بیمه سخن می گفت اظهار داشت : ما بایسیتی بخش کشاورزی را ارتقاء ببخشیم تا به خود کفایی برسیم و در این راستا صندوق بیمه کشاورزی خدمات گوناگونی را به کشاورزان ارائه می دهند.
وی خاطر نشان کرد: جبران خسارت بخش کشاورزی ، حفظ حقوق کشاورزان و در نهایت ارتقاء بخش کشاورزی از جمله اقدامات این صندوق می باشد.
وی گفت : 56 نفر از فارغ التحصیلان کشاورزی اقدام به راه اندازی شرکت های خدمات بیمه ای نموده اند تا کشاورزان به لحاظ کمبود این شرکت ها در مضیقه نباشند.
در ادامه این نشست رئیس سازمان جهاد کشاورزی استان گفت:هر نهاد و حرکتی که درون جامعه شاخص می شود باور دینی همراه آن بوده است و پس از باور دینی ما باید به کارمان باور داشته باشیم اگر باور دینی درون جامعه رشد کند و درون ما نهادینه شود جامعه پیشرفت می کند.
وی در پایان گفت : اعتماد یکی از بهترین بسترها در جامعه است و همه باید در ابعاد مختلف اعتماد سازی کنیم که بیمه نیز حافظ منابع و امانت دار سرمایه مردم است.