بانک همیشه سبز

مردمم را دوست دارم با شادیشان شادم و با غمشان غمگین میخواهم برایشان بال باشم خداوندا یاریم کن .

بانک همیشه سبز

مردمم را دوست دارم با شادیشان شادم و با غمشان غمگین میخواهم برایشان بال باشم خداوندا یاریم کن .

احترام به سنت

تمدن ایران را بضاعتی است که در شایستگی ان همه دم بر ان بالیده و هر ان احساس غرور و شادابی کرده ایم کسب افتخاراتی که زائیده تلاش و کوشش پیشینگان برای دست یافتن به ارزوهایی بوده است که در راه ان از همه چیز خود حتی عزیزترین سرمایه یعنی جان خود گذشته و انرا برای زنده ماندن نام ایران عزیز تقدیم داشته اند و امروز پس از گذشت سالیان متمادی از ان دوران در گوشه ای از افریقا انهم در مصر در کند وکاوهای این کشور که در حال حاضر نیز روابطی انچنان حسنه با ما ندارد اثاری را از لشگریان و سربازان ایران باستان می یابیم و بنابراین حضور مقتدرانه یک ملت در پهنه گیتی نشاندهنده داشتن برنامه و استراتژی و ازهمه مهمتر تدابیر لازم برای تکیه زدن برجایگاه رفیعی است که براساس این شعر شاعر شیرین سخن : 

تکیه برجای بزرگان نتوان زد به گزاف     مگر اسباب بزرگی همه اماده کنی  

بنابراین به همان منوال که به مراسمات خاص از انجمله مصائب و سوگواریها و... پرداخته میشد در همان راستا نیز به شادیها و مراسمات نشاط اور نیز اهمیت داده شده و از انجمله توجه ویژه به اداب و سنن ماندگار از گذشتگان بوده است که به حمدالله در حال حاضر نیز برخی از افراد جامعه ایرانی بدان اهمیت میدهند و از انجمله برگزاری شب یلدا که از ایرانیان باستان بیادگار مانده است . 

در این شب و یا در انچنین شبی که روز پایانی پائیز در حال اتمام است و از فردا روز زمستان سرد اغازین میگیرد شبی است بلند و طولانی که همه اقوام وخویشان گردهم امده و با هندوانه و انار و اجیل و ....همراه با گفتار زیبای پدر بزرگ ومادر بزرگها و ... گرد هم امده و قصه های جالب را میشنوند و بنابراین در شبی به بلندای یلدا در کنار هم خود را برای گذر از زمستان اماده میکنند . 

این مراسم باستانی را در قالب اهمیت به اداب و سنن ایرانیان باستان گرامی داشته و برای همه شما ارزوی توفیق دارم

نمایشی از فرو شکوه انسان

خدای را سپاس که انسانیت با همه گرفتاریها و مشکلات موجود در زندگی بر نفس عماره غلبه کرده و امورات نیک را درسر لوحه برنامه های خویش گذاشته و برسبیل طریقت پویای خویش به مهرورزی و حفظ کرامت انسانی استمرار داده و نقش واقعی انسان را بعنوان اشرف مخلوقات ایفا میکند . 

ترجیح میدهم عمل نیک همکارمان را که برگرفته از پایگاه بانک کشاورزی است مطالعه کرده و بر وجود اینگونه انسانها افتخار کنید : 

http://bankkeshavarzi.blogfa.com/8809.aspx