بانک همیشه سبز

مردمم را دوست دارم با شادیشان شادم و با غمشان غمگین میخواهم برایشان بال باشم خداوندا یاریم کن .

بانک همیشه سبز

مردمم را دوست دارم با شادیشان شادم و با غمشان غمگین میخواهم برایشان بال باشم خداوندا یاریم کن .

انتشار اخبار در رسانه ها

مدیرعامل بانک کشاورزی کهگیلویه وبویراحمد :
93 درصد از محصولات باغی این استان تحت پوشش بیمه می باشند

خبرگزاری دانشجویان ایران - یاسوج
93 درصد از محصولات باغی این استان تحت پوشش بیمه می باشند

مدیر عامل بانک کشاورزی کهگیلویه وبویراحمد گفت : هم اکنون بالغ بر 50 هزار نفر از جمعیت این استان از مزایای صندوق بیمه کشاورزی استفاده می کنند و 93 درصد محصولات باغی ، 27 درصد محصولات زراعی ،51 درصد مرتع ،97 درصد شیلات و مجموعا 81 درصد تحت پوشش بیمه کشاورزی هستند .
به گزارش خبرنگار خبرگزاری دانشجویان ایران (ایسنا) منطقه کهگیلویه و بویراحمد غدیر خادم الحسینی که در نشست هماهنگی امور بیمه سخن می گفت اظهار داشت : ما بایسیتی بخش کشاورزی را ارتقاء ببخشیم تا به خود کفایی برسیم و در این راستا صندوق بیمه کشاورزی خدمات گوناگونی را به کشاورزان ارائه می دهند.
وی خاطر نشان کرد: جبران خسارت بخش کشاورزی ، حفظ حقوق کشاورزان و در نهایت ارتقاء بخش کشاورزی از جمله اقدامات این صندوق می باشد.
وی گفت : 56 نفر از فارغ التحصیلان کشاورزی اقدام به راه اندازی شرکت های خدمات بیمه ای نموده اند تا کشاورزان به لحاظ کمبود این شرکت ها در مضیقه نباشند.
در ادامه این نشست رئیس سازمان جهاد کشاورزی استان گفت:هر نهاد و حرکتی که درون جامعه شاخص می شود باور دینی همراه آن بوده است و پس از باور دینی ما باید به کارمان باور داشته باشیم اگر باور دینی درون جامعه رشد کند و درون ما نهادینه شود جامعه پیشرفت می کند.
وی در پایان گفت : اعتماد یکی از بهترین بسترها در جامعه است و همه باید در ابعاد مختلف اعتماد سازی کنیم که بیمه نیز حافظ منابع و امانت دار سرمایه مردم است.

نظرات 0 + ارسال نظر
برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد