بانک همیشه سبز

مردمم را دوست دارم با شادیشان شادم و با غمشان غمگین میخواهم برایشان بال باشم خداوندا یاریم کن .

بانک همیشه سبز

مردمم را دوست دارم با شادیشان شادم و با غمشان غمگین میخواهم برایشان بال باشم خداوندا یاریم کن .

روزهای انتهایی سال 1387

امروز مصادف با 28 اسفند سال 1387 و در روز پایانی از کار در اداره و موسسه وبدین لحاظ برای تقدیر از همکاران عزیز خودم که سالی پر از مشقت وتوام با خشکسالی را در استانی کمتر توسعه یافته به خدممت مشغول و بدون هر چشم داشت هر انچه را در توان داشتند به منصه ظهور قرار داده و در طبق اخلاص گذاشتند  لازم دانستم به جهت سپاس و قدر دانی از این زحمتکشان پیامی را ارسال کنم و از خداوند منان برای همه شما خوانند گان عزیز نیز سالی توام با سلامتی و بهروزی و شادکامی و سربلندی ارزو میکنم . 

برای ماندگاری این پیام و همچنین تقدیم ان به همه گرامیانی که به این پایگاه مراجعه کرده و بر من در این مدت منت گذاشته اند متن انرا در ذیل می اورم باشد که مورد استفاده و مفید به فایده باشد : 

شمیم دلنواز بهاری که برخواسته از تحول در طبیعت با الطاف لایزال الهی و قدرت لایتناهی این خالق هستی بخش است بشدت به مشام می رسد و سرسبزی و نشاط را برای مخلوقات خویش به ارمغان می آورد چه بندگان مخلص که روزان و شبان حتی با انفاس زکیه خود شاکر به درگهش بودند که ای معبود جان آفرین سپاس تورا که فرصت شکرگزاری را برای بنده ناچیز خود فراهم آوردی و بدین سان معنویت نشأت گرفته از روح دمیده شده خالق برجسم ناقص تشنه انقلابی در درون است تا انسان را بعنوان خلیفه الله در روی کره خاکی معرفی کند و سزد این مقام شامخ که روحانیت حاکم بر وجود را تداعی کند . آری عزیزان من سالی دیگر را سپری کردیم و در این اثتا چه سفرها که به خانه معبود کردیم و خود از آن بی خبر بودیم و آن تلاش برای رشد و تعالی و ترقی جامعه ای بنام روستائی و شهروندی ساکن در بخشی دیگر از کشور عزیز اسلامی و سعی کردیم غفلت نکنیم و از فرصت ها بنحو شایسته ای استفاده کرده و بر بار معنویت خود با تلاش بیشتر افزون کنیم و در انتهای سال در حالیکه زمزمه را دعای تحویل سال می گزینیم یاد و خاطره شهدای گرانقدر و امام شهدا را گرامی داشته و آرزوی سالی پرخیر و برکت برای همه مسلمانان جهان و علی الخصوص مردم دلاور و همیشه حاضر در صحنه ایران عزیر می کنیم در این لحظات روحانی و فضای با ارزش حاکم بر کشور از این مکان مقدس که مأمن و ملجای خدمت به محرومترین و زحمت کش ترین افراد جامعه است بر دستان یکایک شما عزیزان ، همکاران ارجمند بوسه زده و از جانب مدیریت عامل محترم بانک کشاورزی از تعهد ، خلوص ، فعالیت ، تلاش و نوعدوستی و برنامه ریزی همه شما عزیزان کمال تشکر و قدردانی را می کنم امید که در سایه توجهات حضرت ولی عصر ارواحنا له الفدا همیشه پویا ، سرافراز ، موفق و منصور باشید . 

مقتضی است ضمن ابلاغ سلام و عرض ادب اینجانب به ساحت مقدس خانواده های محترم خویش از قول بنده از یکایک عزیزان که شرائط خدمت رسانی را برای شما فراهم آورده اند تقدیر و تشکر کرده و آرزوی سالی توأم با بهروزی و سلامت را برایشان دارم ..

نظرات 0 + ارسال نظر
برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد